A tematikus ajánlatokban rejlő, jövedelmező lehetőségek
Manapság sok helyen láthatunk különböző tematikus, időszakos menüajánlatokat, mint a mexikói hetek, itáliai napok, és hasonlók. Cikkünkből kiderül, hogy miért jövedelmező ez a vendéglátóhelynek.
Az időszakos menüajánlat egy egyszerű, de jól működő marketingfogás. Elsősorban azért jó a forgalomnak, mert ösztönzi a vendéget, hogy abban az időszakban menjen be, és próbálja ki az ételeket, mert máskor nem lesz rá lehetősége. Az emberek nem szeretnek kimaradni semmiből, ezért az elérhetőség korlátozásával nő az igényük arra, hogy kihasználják a speciális ajánlatot. Ezzel felpezsdítheti a forgalmat egy adott időszakban, és még változatosságot is hoz a kínálatába.
Természetesen ezek az ajánlatok akkor működnek igazán jól, ha kellőképpen vonzóak a vendégek részére, és ezért nem mindegy, hogy milyen téma köré építjük. A különböző nemzetek konyhái azért az egyik leggyakoribb választás, mert az emberek szeretik ebben a formában próbálgatni más kultúrák ízvilágát.
Az ilyen speciális menüajánlatok akkor is jó szolgálatot tehetnek, ha ki szeretne próbálni egy új ételt. Ezzel a módszerrel nem kell felvennie az állandó kínálatba, így megnézheti, hogy milyen a kereslet rá, mennyire éri meg esetlegesen felvenni az állandó menübe.
Arra is kiváló lehetőséget nyújtanak, ha olyan fogásokat kínálna, ami egyébként eltérne a hely stílusától. Például ha Ön általában klasszikus szendvicseket, vagy éppen tradicionális, házias meleg ételeket árul, akkor a különböző panírozott falatkák nem illenek a vendéglátóhely arculatához. Azonban ha azt kommunikálja a vendégek felé, hogy különleges mexikói hetet tart, akkor bátran kínálhat ehhez illő panírozott falatkákat.
Íme néhány tipp, a tematikus ajánlatok összeállításához
Ajánlataink amerikai hetekhez:
- McCain Ropogós Csirkeszárnyak
- McCain Fűszeres hagymakarika
- McCain Rántott csirkemell falatkák
- McCain burgonya dollár chips
- Készresütött MARHA hamburgerhús
Ajánlataink mexikói hetekhez: