Gyakran ismételt kérdések
Kérdés: Kötelező regisztrálni a Webáruházba annak érdekében, hogy rendelést tudjak leadni?
Válasz: Nem kötelező. A regisztrációját követően bejelentkezhet a webshopba, vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást
Kérdés: Hogyan történik a termék kiválasztása?
Válasz: A megvásárolni kívánt termék a menüben található kategóriák segítségével és a keresőn keresztül is könnyedén megtalálható, ezt követően kattintással kiválasztható. A darabszám megjelölését követően a termék a kosárba helyezhető, ahol a rendelés összeállításakor bármikor módosítható a megvásárolni kívánt mennyiség, vagy a tétel törölhető is.
Kérdés: Milyen fizetési módozatok közül tudok választani?
Válasz: Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék házhozszállítással kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben, vagy bankkártyával a megrendelt termék(ek) átvételekor. A fizetés előre utalással is történhet, melyben ügyfélszolgálatunk a kapcsolatfelvételkor nyújt segítséget.
Kérdés: Milyen lehetőségeim vannak a termék átvételére?
Válasz: A megrendelt termékek személyes átvétele a balatonboglári, vagy balatonlellei telephelyünkön munkanapokon 8-16 óra között lehetséges. A házhozszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik.
Kérdés: Hogyan biztosított a megrendelt élelmiszer minősége?
Válasz: A kiszállítást kizárólag a jogszabályoknak megfelelő, saját hűtős-fagyasztós felépítménnyel ellátott gépkocsikkal végezzük, így tudjuk garantálni a megfelelő minőséget.
Kérdés: A megrendelést követően megkapott visszaigazoló e-mail üzenet alapján már véglegessé válik a megrendelésem?
Válasz: Nem. A visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően ügyfélszolgálatunk egy újabb e-mailben értesíti a vásárlót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.