HÍREINK

A minőségi kiszolgálás 5 titka

Minden vendéglátós arra vágyik, hogy a vendégek a lehető legjobbra értékeljék a munkáját. Az, hogy a kiszolgálás és a vendéglátás összességében, milyen értékelést kap a vendégek fejében, egy többkomponensű dolog. Cikkünkben összeszedtük, hogy a közvélemény kutatások szerint, mik azok a pontok, amiket a vendégek fontolóra vesznek egy vendéglátóipari egység rájuk keltett benyomásának meghatározásakor.

1. Személyzet

Nem elég, ha a kiszolgáló személyzet kedves és türelmes, nagyon fontos, hogy jól tudjanak kommunikálni, még a különböző személyiségtípusú emberekkel is. Szerencsére ez egy fejleszthető tulajdonság, és elég hozzá tanulmányozni, és megérteni az alap személyiségtípusokat.

2. Kínálat

Ha a kínálatra gondolunk, akkor elsősorban az jut eszünkbe, hogy minél szélesebb, annál jobb. Azonban bizonyos vendéglátóhelyeken egy aránytalanul széles kínálat abszolút nem praktikus. Ne aggódjon, nem a mennyiség, hanem a minőség a lényeg! A kínálat kialakításánál arra érdemes törekedni, hogy minél harmonikusabban, változatosabban összeállítható variációk szerepeljenek a menün. Ehhez nem kell sokféle étel, hiszen tudatos tervezéssel, és a jól megválasztott ételekkel könnyedén elérhető.

3. Tálalás

Előfordul, hogy nem fordítunk elég hangsúlyt a tálalásra, hiszen ha minőségi, finom ételeket teszünk a tányérra, akkor ez igazán nem számít. Pedig a vendég mindig figyel! Az ízléses tálalás nem csak az exkluzív éttermek sajátja. Természetesen nem ugyanúgy tálalunk egy gourmet étteremben, és egy tóparti büfében. A tálalás stílusai különböznek, de minden esetben fontos, hogy időt és energiát szenteljünk arra, hogy a tál egy harmonikus képet mutasson.

4. Élmény

Nyújtson élményt a vendégeknek! Amikor valaki ellátogat egy étterembe, akkor nemcsak azért megy, nem csak azt várja el, hogy jó ételt szolgáljanak fel neki. A szórakozás, élmény megélését is keresi ilyenkor. Ezt úgy tudjuk megadni neki, ha minden esetben szem előtt tartjuk a hely arculatát, hogy egy teljes, összefüggő képet adhassunk át. Az adott hely stílusát következetesen tükröznie kell a menünek, a kínálatnak, a berendezésnek, a felszolgálók, kiszolgálók stílusának, mindennek, amivel csak az étteremben találkozik a vendég.

5. Minőség

A végére pedig az egyik legfontosabbat hagytuk, ami maga az ételek minősége. Persze ezt mind tudjuk, hogy milyen fontos, de mi most azt is elmondjuk, hogy hogyan érdemes fenntartani. A lényeg a konzisztencia! Ha mindig más beszállítótól rendel, akkor sosem lesz a kínálatának minősége állandó. Gondoljon csak bele, hogy milyen könnyen veszíthet így el egy vendéget, hiszen mekkora csalódás az, ha egy újra megrendelt, helyi kedvenc élete, mégsem ugyanazt az ízt adja vissza. Ezért érdemes egyetlen, jó beszállítót keresni, akitől mindent megrendelhet, és biztos lehet a garantált minőségben.

Miért a Húsház?

Magyarországon gyártott magas minőségű hús, valamint egyéb élelmiszer ipari termékek nagykereskedelmével foglalkozó, teljes mértékben magyar tulajdonú cég vagyunk. Nyugat-Magyarországot körbe ölelő kiterjedt logisztikai hálózatunk segítségével egyre nagyobb területet látunk el. Vásárlóink között nagykereskedések, hús-és hentesáru üzletek, élelmiszerboltok, szállodák, éttermek, vendéglők, valamint konyhák szerepelnek.

Kiváló beszerzési forrásainknak köszönhetően magas kvalitású magyar termékek értékesítését bonyolítjuk. Biztosítjuk a folyamatos termékellátást, a nagy választékot, és a vágóhidak által nyújtott piaci árakkal is versenyre tudunk kelni. Széles termékkörünknek köszönhetően egy helyről beszerezhető minden. Míg egy vágóhídon előfordulhat bizonyos termékek időszakos hiánya, nálunk ennek kicsi a valószínűsége.

Megnézem a kínálatot! >>

  • Telephelyeink és elérhetőségeik
  • Balatonlelle 06 85 450 115
  • Győr 06 70 944 7775
  • Balatonboglár 06 76 767 601

Vásárlóink véleménye

Együttműködő partnereink